REGULAMIN PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO
„KANAPKOWY KLUB SPC”
Aktualizacja 27.10.23
- Organizatorem programu lojalnościowego (dalej również: „akcji”) jest Spółdzielnia Piekarsko – Ciastkarska w Warszawie, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000053005, zwana dalej „Organizatorem”.
2. Adres organizatora: ul. Krakowiaków 103, 02-255 Warszawa.
3. Regulamin programu lojalnościowego jest dostępny w siedzibie Organizatora oraz w sklepach biorących udział w programie (Zał. 1).
Celem programu jest zachęcenie klientów do dokonywania zakupów w sklepach firmowych SPC. Szczegółowy wykaz sklepów objętych akcją jest dostępny w Załączniku nr 1. Dzięki zdobytej określonej ilości pieczątek i według poniższych zasad uczestnik akcji będzie mógł otrzymać nagrodę.
- Uczestnikiem programu lojalnościowego może być osoba posiadająca kartę do zbierania pieczątek. Wzór karty biorącej udział w programie jest dostępny w Załączniku nr 2.
- W programie lojalnościowym nie mogą brać udziału pracownicy sklepów SPC, franczyzobiorcy, ajenci oraz ich pracownicy.
- Udział w programie lojalnościowym jest dobrowolny.
Czas trwania akcji: od 28.08.2023 r. do 31.10.2023 r. lub do odwołania. Aktualizacja: Program zostaje przedłużony do 30.11.2023 r.
Program lojalnościowy polega na zbieraniu przez Uczestników punktów, w postaci pieczątek na karcie. Zbieranie pieczątek trwa od 28.08.2023 r. do czasu zakończenia programu. Wzór pieczątki przybijanej przez sprzedawcę na karcie dostępny jest w Załączniku nr 2.
Do programu lojalnościowego może przystąpić każdy klient sklepu SPC, który zakupi kanapkę z dostępnej oferty w sklepie objętym programem.
Pieczątki przyznawane będą według poniższych zasad:
a/ Przy zakupie dowolnej kanapki z oferty SPC uczestnik programu otrzyma jedną pieczątkę z logo SPC wbijaną na karcie, która dostępna będzie w sklepach SPC biorących udział w programie lojalnościowym.
b/ Zakup kilku kanapek uprawnia do otrzymania większej ilości pieczątek na karcie. Każda kanapka to jedna pieczątka.
c/ Kartę należy okazać przy kasie, po dokonaniu płatności. Uczestnik programu samodzielnie okazuje kartę do podbicia. Sprzedawca nie ma obowiązku przypominania klientowi o przysługującej pieczątce.
d/ Pieczątki przystawia sprzedawca, po zakończeniu zakupów, opłaceniu ich oraz wydaniu paragonu.
e/ Każda karta zawiera miejsce na zebranie 10 pieczątek.
i/ Uzupełnione wszystkimi pieczątkami SPC karty należy dostarczyć do sklepu SPC biorącego udział w programie lojalnościowym do dnia 31.10.2023 (lub w przypadku przedłużenia programu do dnia ogłoszonego jako jego zakończenie). Aktualizacja: uzupełnione wszystkimi pieczątkami SPC karty należy dostarczyć do sklepu SPC biorącego udział w programie lojalnościowym do dnia 30.11.2023
j/ Pieczątki na karcie można uzyskać jedynie w sklepach biorących aktualnie udział w akcji, wg Załącznika nr 1.
Aby otrzymać nagrodę w programie należy zebrać 10 pieczątek na karcie oraz przekazać ją sprzedawcy w sklepie biorącym udział w programie lojalnościowym.
Za uzyskanie:
10 pieczątek przysługuje nagroda – świeży sok do wyboru: pomarańczowy albo pomarańczowo-grejpfrutowy albo grejpfrutowy
Uczestnik programu ma prawo wybrać tylko jeden sok produkt zakwalifikowany jako nagroda w programie.
Nagrody wydawane będą od dnia 01.09.2023r. do dnia 04.11. 2023r. (lub w przypadku przedłużenia programu do dnia ogłoszonego jako jego zakończenie), aktualizacja: wydanie nagród do 30.11.2023 r. na podstawie ilości zdobytych pieczątek oraz po spełnieniu warunków określonych w niniejszym Regulaminie.
W przypadku nie odebrania nagrody do czasu zakończenia programu uczestnik traci prawo do odbioru nagrody.
Uczestnikowi programu nie przysługuje prawo do zmiany nagrody na jej równowartość pieniężną.
Uczestnikowi programu nie przysługuje uprawnienie do zastrzegania szczególnych właściwości nagród.
Deklarując wzięcie udziału w programie Uczestnik, wyraża zgodę i akceptuje zasady zawarte w niniejszym Regulaminie.
Treść niniejszego Regulaminu dostępna jest w siedzibie Spółdzielni Piekarsko – Ciastkarskiej w Warszawie oraz sklepach biorących udział w programie lojalnościowym. Regulamin może być udostępniony również na stronie internetowej SPC oraz za pośrednictwem serwisu społecznościowego Facebook.
W sprawach nieujętych w niniejszym Regulaminie, jak również zapisach Regulaminu budzących wątpliwości rozstrzygać będzie Organizator.
Wszystkie materiały promocyjne dotyczące programu lojalnościowego mają jedynie charakter informacyjny. Wiążącą moc prawną mają jedynie postanowienia niniejszego Regulaminu.
Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu w trakcie obowiązywania Akcji promocyjnej oraz skrócenia Akcji lub jej odwołania, z zastrzeżeniem, że uprawnienia nabyte na podstawie Regulaminu w dotychczasowej treści będą w pełni respektowane. Zmiana Regulaminu będzie komunikowana w siedzibie SPC oraz w sklepach biorących udział w programie lojalnościowym.
Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia Akcji promocyjnej Klienci mogą zgłaszać na piśmie, listem poleconym na adres siedziby Organizatora z dopiskiem „Dział Sprzedaży i Marketingu”, w okresie trwania programu oraz po jego zakończeniu, nie później jednak niż do dnia 15.11.2023r. (lub w przypadku przedłużenia programu do upływu 14 dnia od dnia ogłoszonego jako jego zakończenie). O zachowaniu terminu do wniesienia reklamacji decyduje data stempla pocztowego, oznaczającego datę nadania listu poleconego (z reklamacją) w polskiej placówce pocztowej. Reklamacje rozpatrywane będą przez Organizatora w terminie 31 dni od daty wpłynięcia reklamacji. W przypadku, gdy rozpatrzenie złożonej reklamacji przez uczestnika będzie wymagać od Organizatora podjęcia dodatkowych czynności, czas na jej załatwienie może ulec stosownemu przedłużeniu. W przypadku, gdy w wyniku rozpatrzenia reklamacji przez Organizatora, roszczenia Klienta nie zostały uwzględnione, Klient może dochodzić swoich roszeń przed właściwym sądem powszechnym.
ZAŁĄCZNIK nr 1
Wykaz sklepów firmowych
ZAKŁAD KRAKOWIAKÓW |
101 |
ul. Krasińskiego 67 |
103 |
ul. Narbutta 83 |
104 |
ul. Popiełuszki 1 |
107 |
ul. Mołdawska 7 |
108 |
ul. Bonifraterska 15 |
112 |
ul. Górczewska 225 |
115 |
ul. Wąwozowa 4 lok. H04 |
117 |
ul. Miedziana 1B |
120 |
ul. Huculska 1 |
126 |
ul. Orzeszkowej 63, Piastów |
127 |
ul. Kierbedzia 8 lok. 307 |
129 |
ul. Górczewska 95 lok. U3 |
131 |
ul. Kaliny Jędrusik 7 lok. U12 |
146 |
ul. Jana Kazimierza 11 lok. U5 |
147 |
ul. Przyokopowa 35 lok. 4 |
148 |
Al. Solidarności 149/U4 |
154 |
ul. Wrzeciono 41 |
156 |
ul. Krucza 17 |
157 |
Al. K.E.N. 98 lok. U4 |
167 |
ul. Rakowiecka 45 |
169 |
ul. Madalińskiego 57 |
170 |
ul. Krakowiaków 103 |
184 |
ul. Dzielna 64 lok. U8 |
ZAKŁAD ŻERAŃ |
105 |
ul. Odlewnicza 2 |
106 |
ul. Lubelska 12/14 |
111 |
ul. Poborzańska 37 |
116 |
ul. Berensona 30 |
128 |
ul. Grochowska 92 |
130 |
ul. Bora Komorowskiego 7L paw. 6 |
134 |
ul Trocka 6 paw. 95/96 |
136 |
Międzynarodowa 42 |
144 |
Białowieska 1 |
145 |
ul. Łojewska 12A |
149 |
ul. Piłsudskiego 30, Legionowo |
152 |
ul. Szymanowskiego 4 lok. 4a |
155 |
ul. Abrahama 2c |
164 |
ul. Rembielińska 10a |
180 |
ul. Krasińskiego 72, Legionowo |
181 |
ul. Olszankowa 56,Legionowo |
186 |
ul. Targowa 45 |
187 |
ul. Wejherowska 22 lok. U2 |
ZAŁĄCZNIK nr 2
Wzór karty oraz pieczątki
- Wzór karty programu lojalnościowego „KANAPKOWY KLUB SPC”:
Przód karty:
Tył karty:
- Wzór pieczątki